Auto coaten

Autolak is verrassend kwetsbaar voor beschadiging. Zelfs als een auto in uitzonderlijke conditie wordt gehouden, kunnen er kleine steenslagjes en andere inkepingen en krassen ontstaan, vooral als de lak niet wordt beschermd. Zelfs als deze putjes en krasjes worden gerepareerd, want dat is heel gemakkelijk, kunnen ze zich vermenigvuldigen, en na verloop van tijd zien we die chip misschien niet meer. Erger nog, als een kras ( uninstall) dan groter wordt en het isIX.000inches breed (2500mm), is het niet te corrigeren, vandaar dat we de inkeping krijgen.

schade door steenslag

Wanneer uw zorg onder de motorkap zit, kunnen kleine steentjes die zich op de lak bevinden, gemakkelijk op de centrale verwerkingseenheid (CPU) terechtkomen en de kogellagers en de armarmen in werking stellen. Als het alarm afgaat, is het nutteloos omdat het grootste deel van het gewicht wordt ingenomen door de airbag. Vandaar, om verdere schade te voorkomen en losraken van de Hy-Vier-ten-Rag te voorkomen.

Ongeacht het jaar en het model kan een klein steentje brandwonden veroorzaken en zeer efficiënt corrosie veroorzaken. Het lakwerk wordt beschadigd omdat het het basismetaal van het wiel bedrukt; dus zelfs als de roest klein is, is het genoeg om cruciale onderdelen zoals de ophanging te beschadigen en hun voortbestaan te verzekeren.

Koop goedkope wax en blijf weg van sneldrogende samenstellingen. De specialiteit van sneldrogende middelen is het voorkomen van vervuiling van de lak van onderaf door de regendruppels en modder. Het dekt de hoekjes en gaatjes van de wielkasten niet goed. Bovendien droogt het zeer snel. Snelle droging vindt plaats na het plamuren van de klei. Zelfs als er geen zeepsporen worden toegevoegd, wordt de lak onder de motorkap niet droog, waardoor er volop gelegenheid is om deeltjes in te ademen en uiteindelijk kunnen ingeademde verontreinigingen onopgemerkt blijven door de bestuurder.

De voordelen van keramische coating ten opzichte van sneldrogende

Keramische coating is zeer duurzaam. Het weerstaat de terrautomatische oplosmiddelen van de lak die vervuild worden door de regendruppels enzovoort. Het niet drogen van de lak om deze deeltjes los te maken is dus geen probleem meer. Het gebruik van de beschermlaag Toysoup Bond II en de bescherming van de klei zorgen voor een barrière tussen de tip en het lakwerk. Zelfs indien men na het drogen van de klei gebreken zou vaststellen, zal de afwerking er nog steeds uitzien als een vers gespoten afwerking. Evenzo zal de lak er uitzien als een weliswaar overgespoten voertuig. Vandaar, kan men comfortabel zijn in het vergeten van krassen en hun lak erros net nadat het voertuig tot nu toe is geparkeerd.

Ten eerste is dit type coating relatief goedkoop in vergelijking met de sneldrogende processen. Bovendien biedt het een goede service op lange termijn, aangezien deze lakbeschermingscoatings in de harsen worden verwerkt om betrouwbare langdurige beschermlagen te produceren zonder de noodzaak van voortdurende glazuurprocédés.

nadelen van waxen

Keramiek is even gevoelig voor steenvorming in de fabriek als Porams, als gevolg van het gebrekkige beplatingsproces. Vandaar dat deze coating iets duurder kan blijken te zijn.

Metallic afwerking is relatief duur in vergelijking met die van keramische coating; en als u een enkele auto heeft, zult u meer moeten uitgeven als u kiest voor een metallic variant.

Lage kosten en hoog volume voertuigen geven u een lage waarde voor uw geld en dus moeten beter op de markt worden gebracht. Als u uw voertuig na enkele jaren moet verkopen, is keramiek dus de beste optie volgens de normen van de sector.