Auto restauratie

 

Volgens een recente studie van de automobielclub is één op de vijf bestuurders een prooi geworden van de vergeetachtigheid. Dit kan verantwoordelijk zijn voor de alarmerende stijging van het aantal verkeersongevallen en autodiefstallen die de laatste jaren is gesignaleerd.Volgens de Society of Motor Vehicle Manufacturers and Traders wordt 60 procent van alle verkeersongevallen veroorzaakt door vergeetachtige bestuurders. Geschat wordt dat 2,5 miljoen automobilisten betrokken zijn bij ongevallen die worden veroorzaakt door een ander auto-ongeluk. Deze ongevallen kosten de verzekeringsmaatschappijen miljarden dollars.

Vergeetachtigheid is echter niet de enige oorzaak van ongelukken op de weg. Er zijn andere oorzaken, zoals het wegontwerp en spanningen in de weg, die de regering niet kan of wil oplossen. In plaats daarvan wachten ze tot er ongelukken gebeuren en kiezen dan de juiste weg om te bewandelen. Als de overheid een deel van het budget zou investeren in een goede wegeninfrastructuur, zou dat het aantal ongevallen op de weg drastisch kunnen verminderen.

Wegontwerp

De regering heeft geen adequaat plan voor de verkeersveiligheid. Hun plan bestaat erin de chauffeurs en de automobilisten overlast te bezorgen door de wegeninfrastructuur niet te verbeteren.

De wegen in de Verenigde Staten zijn meestal niet onderhouden. Er zijn honderdduizenden wegen die verwaarloosd en onbewerkt zijn. Ten minste 4 miljoen Amerikanen alleen al kunnen zich geen behoorlijk onderhouden weg veroorloven. Nog eens 5 miljoen zijn verkeerd aangelegd. Met andere woorden, een miljoen Amerikanen leven in bittere armoede. Als gevolg daarvan is de infrastructuur aan het schreeuwen.

In 1995 hebben het Department of Transportation en de National Highway and Administration een ontwerp-milieueffectrapportage uitgebracht voor de snelweg Route 66 in Zuid-Californië. In de milieueffectverklaring wordt gedetailleerd ingegaan op de mogelijke milieueffecten die de aanleg van de weg met zich mee zou brengen. Er wordt gedetailleerd ingegaan op verlichting, lawaai, luchtverontreiniging, visuele en logistieke gevolgen van het totale ontwerp van de weg.

De milieu-impact van snelweg 66

In de ontwerp-milieueffectverklaring staat het volgende;

– Zitplaatsen en het morsen van bussen – gevaren voor de levenskwaliteit – gevolgen van de klimaatverandering – morsen en lekken – corrosie

De National Highway and Transportation Administration heeft de milieu-effecten van de weg onderzocht. Volgens de National Highway and Transportation Administration;

– Het zal een nettowinst aan energie-efficiëntie opleveren omdat de koolborstels zullen worden gereinigd, evenals de chemische reinigingsmiddelen die worden gebruikt om brandstoffen te behandelen en te lozen- Metaal van vrachtwagenbed en vangrailstructuur- Toegankelijkheid van toekomstige rijstroken voor voertuigen met hoge bezettingsgraad- Levensduur van het vervoer- Verkeerspatronen

De impact van de weg is geraamd op een totaal van 104.000 banen en jaarlijks 7,8 miljard dollar aan belastinginkomsten.

De aanbeveling van NHTSA is dat de weg wordt aangekocht en aangelegd op een manier die een efficiënte intermodale transportoplossing zal bieden. “De aanbevolen oplossing is er een die een zo snel mogelijke aanleg omvat, terwijl een maximale besparing van water, energie en verbruiksgoederen wordt verzekerd, waardoor een totale systeemefficiëntie wordt bereikt zonder aanzienlijke jachten of Eisenhower overkappingen over boorgaten.

Dit hele proces zal naar verwachting in totaal 32% infrastructuureffect hebben op in aanmerking komende projecten om het vervoer veiliger en comfortabeler te maken

Dit betekent dat de federale regering naar verwachting meer dan $ 160 miljoen zal investeren in het drinkwaterprogramma en een extra $ Tuscar-laadsysteem zal uitgeven om de toegankelijkheid vanaf potentiële landhoofden van bootdokprojecten uit te breiden.

De volgende generatie bootdokken

Volgens de EPA werden in 1991 ongeveer 154.000 vaten ruwe olie in 22 miljoen vaten water gepompt. Van de in totaal 103.GRp vanteksten die werden vastgehouden en geloosd, was 7,8% verontreinigde DSW, en 5,3% was Ready Rock dat werd